Cele audytu rekrutacyjnego:
W jakiej formie przeprowadzany jest audyt?
forma ustna:
Rozmowa bezpośrednia bądź rozmowa telefoniczna, która sprawdza kompetencję komunikacyjną, czyli umiejętność rozumienia oraz prowadzenia rozmowy, płynność wypowiedzi, ale także poprawność językową, zasób używanego słownictwa, naturalność, intonację, poprawność fonetyczną.
forma pisemna:
Test kompetencyjny sprawdzający umiejętność czytania ze zrozumienie, rozumienia ze słuchu, wypowiedzi pisemnej poprzedzony rozmową weryfikująca kompetencję komunikacyjną.
Zakres umiejętności weryfikowanych podczas audytu:
W każdym przypadku zakres weryfikowanych umiejętności dostosowany jest do potrzeb i oczekiwań klienta ( kompetencje pragmatyczne, komunikacyjne, język specjalistyczny itp.)
Wynik – ocena:
Wynik przeprowadzonej weryfikacji kompetencji językowych przekazywany jest w formie pisemnej, w postaci określenia poziomu w sześciostopniowej skali Rady Europy (do A1 do C2) oraz szczegółowego opisu kompetencji językowych testowanej osoby.
Kiedy i gdzie:
Przeprowadzimy audyt w dogodnym dla Państwa terminie, w siedzibie Państwa firmy lub w siedzibie Alliance Française.
Kontakt:
audyt@aflodz.pl
tel.: +48 42 633 22 38, +48 42 661 90 80